Wat wordt het Goede Doel?

donderdag 29 september 2011

Hoe gaat het in zijn werk?

Tja hoe moeten we dit aanpakken? Wat mijzelf betreft is dat redelijk eenvoudig. Ik maak mijn trainingsuren en doe mijn wedstrijden. Die worden allemaal geregistreerd via mijn Garmin Edge (fiets) en Forerunner (hardlopen). Die gegevens verzamel ik via het programma SportTracks. Daar komen per training allemaal mooie plaatjes en gegevens uit, die data zal ik hier posten, zodat jullie op de hoogte blijven van mijn vorderingen.
Maar nu het sponser gedeelte. Ik wil dat eigenlijk alleen maar doen op basis van eigen verantwoordelijkheid en eigen actie. Aan het eind van het jaar kiezen we met zijn allen het goede doel. Aan de hand van SportTracks kan ik zien wat het totaal aantal kilometers is geworden en dus het eindbedrag. En dan is het aan jullie om dat bedrag te storten op een centraal rekeningnummer. Vervolgens wordt het totaalbedrag overgemaakt aan het goede doel van dat jaar.
Ik ga in principe niemand achter zijn broek aanzitten dat hij of zij nog niet gestort heeft, dat is jullie eigen verantwoordelijkheid.

Dit lijkt mij de makkelijkste (en de leukste) manier. Mocht iemand nog een beter idee heben dan hoor ik het graag.

Guido

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.